neděle 19. dubna 2015

Bramboráčky z trouby



Mého odporu ke smažení jste si už mohli povšimnout.
Můj drahý muž delší dobu touží po bramboráčkách a já stále zatvrzele odolávala, protože představa smaženého bytu mě prostě silně odpuzuje. 
Ale abych mu udělala radost učinila jsem pokus, pokus o bramboráčky z trouby. Dle rychlosti vyprázdněňí talířů soudím, že to byl pokus veskrze úspěšný :)

Budete potřebovat :
  • 1 kg moučných brambor
  • 2 vejce
  • 4 vrchovaté lžíce hladké mouky
  • 4 stroužky česneku
  • 4 lžíce sušené majoránky
  • Sůl, pepř 
  • Asi 3 lžíce olivového oleje
Předehřejte troubu na 190 stupňů.

Brambory oloupejte a nastrouhejte. Já storuhala růčo a na hrubo. Brambory nechte vykapat, vymačkejte z nich tekutinu a jestě je osušte kuchyňskou utěrkou. Pak brambory zaprašte moukou, přidejte vejce, majoránku, osolte a opepřte.

Plech vyložený pečícím papírem ještě potřete trochou oleje. Lžící vytvořte středně velké hromádky, které rozprostřete na asi 1 cm vysoké placky. Mě se na plech vešly 4 kusy. 

Pečte 15-20 minut, pak otočte a pečte jěstě dalších 15 minut. Výborné jsou namazané lučinou. 
A máte hotovo, teď už můžete jen sklízet ovace. 





Žádné komentáře:

Okomentovat